Haarlem-Tours-Santiago.reismee.nl

11-09-2001

Om half 10 heerlijke zelfgemaakte appeltaart (bedankt Inge en Daisy) en heerlijke zelf geklopte
slagroom.
Na deze lekkernij is het toch tijd om op de fiets te springen afscheid te nemen van de achterblijvers
alleen Mar fiets nog even mee voor de foto bij het beginpunt de Hagestraat in Haarlem.
Van Mar nemen we ook afscheid maar dan zijn we toch op ons zelf aangewezen en vertrekken we richting Leidesevaart.
De wind is tijdens de tocht pal tegen of schuin tegen maar de snelheid zit er goed in en zo komen we zo in Leiden.
Het was daar een autoloze Zondag dus alle ruimte, op een terras even een bakkie en dan weer verder.
De route was heel mooi met leuke paden door de weilanden en door rustige dorpjes.
In de buurt van Rotterdam met 3 pontjes naar de overkant en zo komen we in Dordrecht waar we een pilsje doen met bitterballen een gewoonte van Tom geleerd van Irene we moeten zeggen een goede gewoonte.
Daarna heerlijke spagetti gegeten en op naar de hut.
Mike en Tom moesten even wennen aan het fenomeen hut maar nu zitten ze heerlijk gewassen en wel aan de tafel.
Voor Mike was dit de eerste keer om zover te fietsen petje af morgen is het korter lekker om er even in te komen.

De stand voor vandaag 100 Km
2 schatten
Geen regen.

inge & daisy

Had al e.e.a gehoord, maar ook leuk om te lezen dat t goed gegaan is. De kop is er af!
Nu lekker slapen, veel plezier morgen en een goede reis voor julli 3-en!

thea

nou, ik ben ben ook weer binnen! Met Erik en Jan naar huis gefietst; ik miste naatuurlijk mijn supporter!
Goeie tocht morgen!

Mariska

Hi Tom (Mike en Cor),
als er net zoveel wind stond als hier dan hebben jullie stevig moeten stappen. Morgen hopen op windje mee ;-).
Veel succes, mannen!