Haarlem-Tours-Santiago.reismee.nl

19-9-2011

Ja hoor een ontbijt met ham kaas en een omelet en dat hadden we nodig ook vandaag.
Eerst weer op de route zien te komen over een vrij drukke weg Mike had zo een reflecterend hesje en omdat ik toch als laatste omhoog ga heb ik het aan gedaan.
En deze weg ging vrij steil omhoog maar ongedeerd kwamen we boven.
En weer de route opgepakt even langs een Super U ik stond buiten te wachten met nog het hesje aan ik heb het maar uit gedaan want iedereen vroeg waar er geparkeerd kon worden.
De dag was vrij zwaar met 6 stevige klimmen en dat gaat niet in je koude kleren zitten.
De uitzichten waren mooi en de berggeit klom weer als van ouds al heb hij het zwaar volgens hem.
Wij snappen er niks van hij haalt ons zo soepel in en het ziet er zo makkelijk uit dat wij denken hoe kan dit.
Tom noemt dit hellingen de Pyreneeën zijn bergen we gaan eens kijken wat voor tandwielen hier voor zijn want ik stond echt in zijn 1.
Tijdens deze dagen kwamen we 3 keer voor een verrassing met de route of er stond een gebouw en de afslag was weg of een overweg die verdwenen was maar met de GPS komen we weer op de goede weg.
En dat fietst makkelijker dan de beschrijving in het boekje want het lezen houd wel op we hebben het getest.
Vandaag was het heerlijk weer veel zon en een briesje het lijkt wel vakantie.
Het biertje ging vandaag ook door in een cafe met veel Marokkanen maar wel gezellig hoor.
De overnachting is in een Formule 1 Hotel een rechthoekig gebouw met veel slaapkamers en veel arbeiders die hier overnachten het was druk met inchecken.
De portier adviseert om de fietsen op de kamer te zetten maar als ze er staan kunnen wij het bed niet meer in we gaan kijken hoe we dit oplossen.

De stand van vandaag:
68 Km
1 Schat
Veel Zon en een briesje
6 hellingen mag geen naam hebben volgen Tom wij denken anders.