Haarlem-Tours-Santiago.reismee.nl

20-09-2011

Het avond eten hebben we gebruikt in een chauffeurs restaurant.
Een nieuw systeem voor ons het is een soort buffet eerst haal je salade dan ga je zitten, tijdens het eten van de salade komt er iemand langs om het hoofdgerecht op te nemen.
Na het hoofdgerecht komen ze langs met een kaasplank maak een keus en men snijd er een plak van af en dat allemaal voor € 12 leuk om eens mee te maken.
De fietsen mochten gisteravond in de invalide toilet er was niemand in een rolstoel volgens de portier en de volgende morgen was hij er ook dus goed geregeld zo.
Het ontbijt was naast de balie brood koffie thee en Jam ja hoor het was er weer.
Vlak na de start meteen een helling van 7% en 3 Km lang goede morgen zijn we wakker.
Over de hele dag 5 klimmetjes en natuurlijk het glooiden landschap maar daar zijn we wel aan gewend, we fietsen nu ook door bos gebied en hier en daar ook koeien weer eens wat anders.
De temperatuur was goed heerlijk om te fietsen.
En zo slingerend door het landschap en fietsend door de dorpjes heel erg leuk.
Vandaag slapen we in Chartres in een jeugdherberg en maken we zelf eten Spaghetti, ik heb er nu al trek in als ik dit typ maken Tom en Mike het eten en het ruikt heerlijk.

De stand van vandaag:
74 Km
1 schat
Heerlijk fiets weer.

Pim de Gruijter

Dag mannen,
Ik heb met veel plezier jullie vorderingen gevolgd. Gelukkig zit het weer niet tegen, want de hele dag vacuumverpakt op de fiets zitten is niks. Tours komt ook al aardig inzicht, dus geniet nog maar even want de pret is zo voorbij. Veel plezier en succes de laatste dagen. Pim de Gruijter

Inge

Zo fietsmannen, nog even volhouden en blijven trappen, de laatste 2 nachten zijn in ieder geval geregeld.
maar goed, ik zal blij zijn als jullie in Tours zijn aangekomen en dan zaterdag in de trein stappen, dan heb ik ook een paar dagen rust, haha. Ik denk dat ik een adviesburo voor fietsmannen ga starten.......(geintje)

Petra

Eindelijk dan die heerlijke kaasplank
zat er wat lekkers op ik hoor wel hoe
jullie kaaskennis is bijgewerkt.
geniet nog van Frankrijk.
goede reis verder.

Saskia van den Heiligenberg

He Mike, Tom en Cor,
Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Overwegend mooi weer. Heb jij dat niet meestal Cor?
Zo te lezen moeten jullie nog een paar dagen fietsen en dan zijn jullie alweer bij de eind bestemming.
Hoeveel uur fietsen jullie nou gemiddeld per dag?
Heel veel succes en ben benieuwd naar de live verhalen.
Groetjes Saskia.