Haarlem-Tours-Santiago.reismee.nl

We gaan weer op pad.

Dit jaar gaan we de tocht afmaken 1 September stappen we op de trein naar Bordeaux.
2 September gaan we weer op het vertrouwde zadel zitten en gaan de spieren weer het werk doen.
We beginnen aan een mooie tocht over de Pyreneeën en Spaanse hoogvlaktes.
Het zal voornamelijk klimmen en dalen zijn en daar horen ook mooie vergezichten bij.
Voor dit laatste stuk hebben we ook een credencial (geloofsbrief van een pelgrim) in dit document verzamel je stempels het document geeft ook toegang tot Refugio's dit zijn slaapplaatsen voor pelgrims.
Met dit document en genoeg stempels haal je in Santiago een Compostela een certificaat van het behalen van de pelgrimstocht.
Net voor Santiago komen we als de berekening klopt nog een oud collega tegen hij is lopend, en is nu al 100 dagen onderweg.
We zijn benieuwd wat we allemaal mee gaan maken.
Het voornemen is om elke dag een verslag te maken vergezeld van foto's.
Dat verslag maken zal wel gaan maar de techniek moet wel meewerken natuurlijk.
We zullen onze vaste lezers mee laten genieten schrijf vooral een reactie want dat is altijd leuk voor ons.
22 September vertrekken we met het vliegtuig weer naar huis.

Tom Mike Cor

Eveline en Mart

Cor, wat een uitdaging weer! We zeiden net tegen elkaar, we moeten nog bij Cor en Mar langs voor we naar Australië vertrekken.
Denk je dat het nog gaat lukken voor 1 september?
Roep maar, dan komen wij wel naar jullie toe als dat makkelijker is.
Groetjes, Martin en Eveline
PS wij gaan ook een reislog bijhouden, dat zal dus gedeeltelijk gelijk gaan met die van jullie!

Petra Captein

IK wens jullie een mooie tocht toe met veel,
leuke verhalen en herinneringen.
behouden vaart O nee fietstocht.