Haarlem-Tours-Santiago.reismee.nl

01 Sep 12

Eindelijk was het dan zo ver we gaan op weg naar Bordeaux.
Op het station van Haarlem werden we uitgezwaaid door Inge Daisy en Annemiek.
De trein vertrok op tijd en zonder veel problemen kwamen we in Lille zelfs een uur vroeger als gepland.
Het was feest in Lille rond het station veel mensen en kramen zag er allemaal gezellig uit.
De TGV rolde ook op tijd het station van Lille uit.
Bij elk station ging het licht en airco uit en even later deed alles het weer vreemde zaak dachten
wij al.
Het duurde ook niet lang of de mededeling was dat de trein niet naar behoren werkte en dat we er in Parijs uit moesten.
Het wachten op het perron duurde 1 uur voordat er een andere kwam en jullie begrijpen het al een
puinhoop met instappen iedereen wil als eerste en dan nog een paar mannen met fietsen die moeten maar wachten.
Nu trekt Tom zich daar niet veel van aan en tussen de instappende mensen komt toch af en toe een fiets en wat tassen de trein in.
Uiteindelijk zitten we dan weer niet op de juiste plekken maar toch.
Dit verslag is wat vroeg ik heb zo een vermoeden dat het anders te laat is om nog een verslag te schrijven.
Weer eens wat anders een verhaal maken met een snelheid van 250 Km/u.
Tot morgen
Tom Mike Cor

inge

Toch wel een geluk dat de problemen bij het laatste traject ontstonden. Anders was het hele reisschema en de hotelreserveringen in de soep gelopen! Sterkte met de late arrive en Bordeaux.

thea

leuk om al wat te horen van jullie! Ik weet hoe tom met instappen etc. zich kan gedragen!
en wat de problemen betreft: kunnen jullie al vast wennen, waarschijnlijk zal er nog wel eens iets ongemakkelijks op jullie pad komen!

ciska van den beldt

met veel plezier heb ik vorig jaar je verslag gelezen Cor, ik kijk uit naar deel 2, het is voor mij een opfris verslag en weet precies waar jullie zijn. Les Landes onder Bordeaux lijkt saai, maar je zal er nog wel eens aan terug denken,zodra je de Pyreneeën in duikt. Wat moet het Dorpsfeest voor de tweede keer zonder jou? Misschien(als je geluk hebt) dat het stierenvechten in Pamplona een leuk alternatief is.Haha, veel succes, maar vooral veel plezier, Ciska

hanny en oma

samen met oma in huis ter hagen op internetplaza de foto''s gezien oma heeft er erg van genoeten vandaag lekker nog even naar buiten geweest samen en een ijsje gegeten nog veel fijne dagen fiets plezier