Haarlem-Tours-Santiago.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op de reislog van Tom Mike en Cor.

We gaan naar Santiago de Compastella in 2 etappes.
In 2011 van Haarlem naar Tours en volgend jaar het laatste stuk naar Santiago.

De Route

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!
Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op deze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Tom Mike Cor

Reacties

Reacties

Anton

Ziet er goed uit, met de fiets is het leuk Cor, maar lopen is inderdaad heel wat anders. ik hoop dat je er in die 2 jaar heel veel plazier aan mag beleven,
weinig tot geen lekken banden,
en heel mooi weer. gegroet Anton

anne

hallo Cor
hoe kom jij nou weer aan deze foto???zeker geshopt.
groetjes Anne

martin

ik vind ''t onwijs goed van jullie , ik wens jullie allen veel sukses toe , en denk maar niet aan de bonnen , daar ben ik voor groetjes Martin..

Petra Captein

Nou Cor Mike en Tom
De reis gaat bijna beginnen (is het al een beetje).
Ik wens jullie veel plezier en bijzondere ontmoetingen,
ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

groetjes Petra.

iet

Beste Cor
Heel veel sukses. Ik zorg wel voor de meiden !

groetjes Iet.

Mart en Lien

Wat een fantastische onderneming. Is het geen gek gevoel om zonder Mar te fietsen, Cor? Wij vertrekken vrijdag naar de Veluwe, en hopen ook weer veel te fietsen daar. Suc6 en goede reis.

Anton van den Bos

Zo weer na een paar dagen op de camping geweest, alles opgeruimd voor de winter,en nu maar genieten van jullie vakantie.
aller eerst van harte gefeliciteerd Tom met je verjaardag.
ik heb jullie verslagen gelezen en constateerden dat de stemming er goed in zit dus op naar morgen ochtend. Zo met zoon fiets gaat dat toch wel veel sneller dan lopen, zeg Cor hebben jullie een stempelkaart of doen jullie daar niet aan. als ik zo de verhalen zie krijg ik er ook weer zin in om te gaan, Maar ja dat heb voorbereiding nodig, ooit zal het nog wel eens gebeuren. maar voor morgen een hele goede rijs en tot schrijfs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!